Tekstin koko
Toggle search

Asiakasraati

Lapuan kansalaisopiston asiakasraati aloittaa toimintansa syksyllä 2023. Asiakasraadin tehtävänä on osallistua opiston toiminnan kehittämiseen ja tuoda opiskelijoiden ääni kuuluviin lukuvuosittain vaihtuviin teemoihin liittyen. Asiakasraati kokoontuu muutaman kerran lukukaudessa keskustelemaan kauden teemaan liittyvistä aiheista. Ryhmässä työskennellen arvioidaan opiston toiminnan vahvuuksia ja kehittämiskohtia. Mitä positiivista voisimme nostaa esiin ja mitä voisimme tehdä paremmin. Asiakasraadin näkökulma on opiston kehittämistyössä tärkeä ja oleellinen.

Lukuvuoden 2023-2024 teemana on yhdenvertaisuus ja tasa-arvo

Syksyllä 2023 aloitimme HYVÄ-opisto -hankkeen, jonka tavoitteena on yhdenvertaisuuteen ja tasa-arvoon liittyvien seikkojen arvioiminen ja kehittäminen. Lukuvuoden 2023-2024 raadin tehtävänä on auttaa opiston henkilöstöä löytämään yhdenvertaisuuteen ja tasa-arvoon liittyviä asioita, joita Lapuan kansalaisopistossa pitäisi tulevien vuosien aikana kehittää. Sivuamme myös saavutettavuutta, esteettömyyttä ja hyvän väestösuhteen edellytyksiä. Jos aihe kiinnostaa sinua, tule mukaan asiakasraatiin. 

Tervetuloa mukaan asiakasraatiin

Asiakasraatiin voi ilmoittautua itse tai siihen voidaan kutsua jäseniä. On tärkeää, että mukana on mahdollisimman laajasti erilaisia opiskelijoita. Toivomme saavamme mukaan myös henkilöitä, jotka eivät vielä ole opiskelijana kansalaisopistossa. Raadin toiminta-aika on aina yksi vuosi. Kutsumme raatiin 10-15 henkilöä. Emme maksa raatilaisille palkkioita, mutta järjestämme maukkaat palaveritarjoilut. 

 

Voit ilmoittautua asiakasraatiin
tästä linkistä